Одне з основних завдань сучасного навчання географії – зробити все можливе, щоб результати наукового пізнання у вивченні своєї місцевості стали надбання кожного учня. Але це досягається не шляхом передачі відповідних знань, а шляхом їх свідомого пізнання учнями. В цьому плані великою допомогою може бути робота з краєзнавчою інформацією. Мета: Окреслити сутність, основні методи і прийоми краєзнавчого принципу та представити особливості його впровадження в курсах шкільної географії. Представляю до вашої уваги розробки виховних заходів ЗЗВР.
«Не можна людині дати знання, можна їй тільки допомогти відкрити ці знання у собі» (Галілео Галілей). Сучасне суспільство потребує такої особистості, яка б мала сформовані моральні якості та систему базових цінностей: природа, людина, праця, пізнання життя. Актуальність сприяння розвитку творчих здібностей обдарованих школярів зумовлена реаліями сьогодення, які вимагають від особистості не лише знань, але й усвідомлення нею власної ролі та відповідальних дій згідно з принципами життя та пріоритетом прав людини. |