Урок 13. Тема: Абсолютна і відносна висота
місцевості, їх визначення за допомогою горизонталей
Відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=dv-3PX8D8Jo&ab_channel=%D0%9C%D0%9E%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2%D0%B3%D0%B5%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%B8
Навколосвітні подорожі та експедиції 6 клас
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSebf5vLn1-JOa14xLJq2VdLYk_-uESmG6BlCryMwDCEf0EYgA/viewform?usp=sf_link
Рухи Землі 7 клас
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdB-q2Wlgwi0lyE3mA_ybGmUycBUSDN47jFIkxnbMmSV67CTw/viewform?usp=sf_link
Одне з основних завдань сучасного навчання географії – зробити все можливе, щоб результати наукового пізнання у вивченні своєї місцевості стали надбання кожного учня. Але це досягається не шляхом передачі відповідних знань, а шляхом їх свідомого пізнання учнями. В цьому плані великою допомогою може бути робота з краєзнавчою інформацією.
Мета: Окреслити сутність, основні методи і прийоми краєзнавчого принципу та представити особливості його впровадження в курсах шкільної географії.
Для того, щоб грунтовно підготуватися до ЗНО з географії потрібно використовувати не лише підручники, але й різноманітні сайти та друковані матеріали. Ось деякі з них:
Заробити максимальні бали на ЗНО з географії ще як можливо! Для цього необхідно вірити в свої сили та спокійно готуватися до майбутнього тестування.
Програма зовнішнього незалежного оцінювання досягнень випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти з географії, що є конкурсним предметом при вступі до вищих навчальних закладів за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра (спеціаліста, магістра медичного та ветеринарно-медичного спрямувань) на основі повної загальної середньої освіти.
На підставі затвердженої програми укладаються тестові завдання для проведення зовнішнього незалежного оцінювання.
Результатом діяльності вчителя є показники зовнішнього незалежного оцінювання
Щороку мої учні є учасниками ІІ та ІІІ етапу Всекраїнських олімпіад з географії.
Оцінюючи навчальні досягнення учнів з географії, необхідно враховувати:
- правильність і науковість викладення матеріалу, повноту розкриття понять і закономірностей, точність уживання географічної та картографічної термінології;
- ступінь самостійності відповіді;
- логічність, доказовість у викладенні матеріалу;
- ступінь сформованості інтелектуальних, загальноосвітніх, специфічних умінь (робота з картографічними, статистичними та іншими додатковими матеріалами).